Pesto bucovinese – II

Cum spuneam aici, am mai multe variante de sosuri pesto. Vă prezint aici un alt sos pesto, bucovinese – II, la fel de ușor de făcut, precum sosul pesto bucovinese – I.

Acest sos pesto este de fapt o salată de primăvară cu flori comestibile, blenduită bine.

Având în vedere bogăția de culori și de informații pe care ni le oferă plantele / florile, e păcat să nu le fructificăm toate darurile pe care acestea ni le oferă cu atâta generozitate.

IMG_8708

Ca îngrediente conține o legătură de spanac, o salată verde, două fire de ceapă verde, un fir de usturoi verde,  o mână de urzici, trei ridichi, câteva fire de mărar și câteva fire de pătrunjel verde. La ele am adăugat floricele de părăluțe, toporași, podbal și păpădie, o lingură și jumătate de semințe de cânepă, o linguriță de ulei de măsline presat la rece, zeamă de lămâie, sare mare neiodată ( aici ) și piper roșu, după gust.

Le-am mixat și pesto-ul ieșit l-am  savurat cu cea mai mare plăcere.

IMG_8710

Atât! 😉

Sper că vă place și că v-am suscitat interesul pentru a-l încerca!

Cu drag,

Delia

 

Lasă un comentariu