Blend de fructe cu flori și frunze de toporași

E o rețetă simplă, gustoasă, fin aromatizată și care se face rapid. A durat mai mult culesul toporașilor și făcutul fotografiilor. 😉

După cum am spus în articolul anterior (aici ), am apucat să culeg urzici, frunze de păpădie și toporași până să se întoarcă iarna peste noi. Și ce iarnă! Am pus fotografii în postarea precedentă.

Una din rețetele în care am folosit toporașii cu frunze și flori este aceasta!

Pentru această rețetă am folosit 300 grame de fructe de pădure decongelate, două banane mari bine coapte pe care le-am tăiat rondele, am presărat deasupra lor câteva flori și frunze de toporași, Viola odorata și le-am blenduit până s-au omogenizat bine.

Am adăugat pentru sațietate, după ochi și după gust, migdale măcinate.

După cum am mai spus și-n alte articole, în majoritatea rețetelor mă las la voia inspirației și-a poftelor de moment, nu țin cont de cantități, pun după ochi și mai ales după gust. Mi-a părut rău că nu am avut busuioc verde că să fac o combinație de arome, dar rămâne pentru data viitoare!

O rețetă simplă, gustoasă și sănătoasă!

Și care nu necesită efort și timp mult de preparare!

Sper să vă inspire și să vă placă!

Cu drag,

Delia

P.S.

Mai multe rețete cu flori de toporași găsiți aici, rețetă dulce și aici, rețetă sărată, rețetă sărată, rețetă sărată, iar cu diferite flori comestibile (podbal, păpădie, ciuboțica cucului, liliac, părăluțe, roiniță) găsiți aici!