Ultimele frunze pentru suc?

Acum două weekend-uri am crezut că am cules ultimele frunze pentru sucul de frunze verzi pe care mi-l fac aproape zilnic.  

Multe dintre ele erau îngălbenite, altele uscate, multe nu mai erau, dar am mai găsit frunze de urzici, de păpădie, de frăguță, de coada șoricelului, de crețișoară, de pătlagină și de măcriș.

A fost o provocare să culeg multe dintre ele de sub frunzele uscate căzute din copaci.

Am mai găsit floricele de trifoi roșu și crețișoară, pe care le pun la suc împreună cu frunzele.

Cu toate că a nins într-o zi, săptămâna trecută, a fost o ninsoare scurtă și cum soarele a fost prezent, chiar dacă cu dinți, zăpada s-a topit și încă se mai găsesc frunze de pătlagină, păpădie, frăguță și urzică.

Când nu voi mai găsi frunze de loc, o să trec la rezervele pe care le-am pus la congelator la începutul toamnei și la sucul din diferiți germeni pe care-i voi pune la încolțit.

Pentru o imunitate în orice condiții!

Dacă vă interesează rețete de sucuri cu frunze verzi și nu numai, găsiți aici: https://rarawbucovina.wordpress.com/category/retete/sucuri/

Cu drag,

Delia

Lasă un comentariu