Primele rețete primăvăratice cu urzică, păpădie și toporași

Astăzi, de Luna Plină pe Axa Berbec – Balanță, când este un maxim de energie, m-am mobilizat să scriu pe blog…

Noroc că am apucat să mănânc urzici, păpădie și toporași până a dat zăpada peste ele, că mai durează câteva zile bune până își va reveni  vremea și le voi putea culege din nou. Deși ieșiseră și florile de podbal și bănuțeii, nu am apucat să le culeg. Bănuței o să găsesc toată vara și până toamna târziu; sper să mai reușesc, după ce se îndreaptă vremea să găsesc ca să culeg și flori de podbal.

Am făcut două salate în care am pus pe lângă salată, spanac, ceapă verde, frunze de lobodă și ridichi, pătrunjel verde,  germeni de lucernă și trifoi (vezi despre germeni aici), boabe de grâu încolțit, frunze de urzici, frunze de păpădie, frunze și flori de toporași. 

În ambele salate am pus pe lângă frunze, avocado și ridichi, ulei de măsline și zeamă de lămâie.

Toate ingredientele le-am pus după inspirația de moment, căci în majoritatea rețetelor nu țin cont de cantități, pun după ochi și după gust.

Apoi am făcut un blend de fructe cu flori și frunze de toporași și o mai nou, o mâncărică de linte verde cu urzici, că tot a dat frigul și am simțit nevoia de ceva mai fierbinte, rețete despre care urmează să scriu.

Până la articolul următor vă doresc clipe frumoase și mai ales, călduroase!

Cu drag,

Delia