Salată pascală

De ce i-am zis salată pascală?

Pentru că am mâncat-o pentru prima dată în perioada Paștelui.

IMG_5590

E o salată în care am combinat o legătură de frunze de spanac,  o legătură de frunze de leurdă, o legătură de frunze de lobodă (dacă nu ați pus loboda în salate până acum, încercați… ), un pumn de urzici, un pumn de măcriș, ceapă verde, câteva fire de mărar și câteva de pătrunjel, câteva frunze și floricele de ciuboțica cucului și câteva ridichi.

IMG_5586

Le-am tăiat, le-am amestecat și le-am dres cu zeamă de lămâie, sare și pier după gust.

IMG_5595

În salata asta nu am pus niciun fel de semințe, dar fiecare poate să-și pună în ea orice fel de semințe dorește sau o poate consuma așa simplă.

IMG_5597

Alături de salată am pregătit și-un suc verde din spanac, urzică și pătrunjel,  la care am adăugat zeamă de lămâie după gust!

Cu drag,

Delia

 

 

Lasă un comentariu