Geometrie, artă și vindecare

Știți ce au în comun geometria, arta, vindecarea și arcturienii? Pe Janosh, un artist din Olanda, care în urmă cu șaptesprezece ani, în noiembrie 2003, a primit o invitație pentru a participa la o meditație specială în timpul căreia ADN-ul său a fost activat și a început să vadă, în vise, tot felul de imagini și meditații.

Ascension – http://www.janosh.com

Janosh spune că: „În acea perioadă, nu mă interesam cu adevărat de spiritualitate, energie sau frecvențe. Dar mi-am pus câteva întrebări în viață. Cine sunt? Care este motivul pentru toate? Care este scopul vieții mele? Și totul se va termina când voi muri? Totul a fost atunci degeaba? Am primit o invitație pentru o meditație specială în noaptea dintre 8 și 9 noiembrie a acelui an. M-am gândit: nu există nici un rău în această încercare. După aceea, s-au întâmplat lucruri ciudate.”

Awakening – http://www.janosh.com

A început să vadă imagini frumoase, în culori diferite, având o geometrie perfectă, imagini, pe care a început să le recreeze pe computerul său și pe care le-a numit „coduri”. Datorită experienței sale de designer grafic, a reușit să reproducă codurile perfect. Proiectarea l-a pus într-o transă profundă, în care a intrat în contact cu familia sa galactică: arcturienii. De atunci, aceștia i-au dat tot felul de „coduri” geometrice. Fiecare cod a primit propriul nume și semnificație, fiecare având un efect special asupra subconștientului, inspirând oamenii să facă schimbări în viața lor.

Transition – http://www.janosh.com

Când oamenii se uită fix la coduri, pentru o anumită perioadă de timp, simt că se întâmplă ceva înăuntru. Experiența poate fi complet diferită pentru toată lumea. Acest lucru merge mult mai departe în prezentările lui Janosh, când putem intra într-o transă profundă (susținută de muzică) atunci când codurile sunt pe un ecran mare și sunt construite strat cu strat. Janosh numește asta „o activare”, deoarece subconștientul este trezit.

Harmony – http://www.janosh.com

Codurile proiectate de Janosh au un efect de modificare a minții. Ele ne ajută să eliminăm emoțiile și programele vechi și să activăm partea „adormită” a ADN-ului. Fiecare cod are propria sa frecvență energetică. Să ne gândim la pasiune, încredere în sine, stimă de sine și autenticitate. Prin conectarea cu aceste frecvențe, modelele noastre de gândire se schimbă. Așa ne accelerăm creșterea spirituală și ascensiunea către o conștiință superioară. Experimentăm mai multă dragoste, bucurie și libertate în viață.

Joy – http://www.janosh.com

Mai mult, la fel ca Janosh, ne putem reaminti misiunea spirituală și darurile care ne-au fost date. Pentru că s-ar putea să simțim că putem face mai mult și că avem ceva important de făcut aici. Poate că încă mai căutăm să aflăm cine suntem și ce vrem de la viață. După cum ne spun toți maeștrii, tot ceea ce avem nevoie este stocat în noi. Codurile lui Janosh ne ajută să ne activăm potențialul și să ne urmărim inima.

Gratitude- http://www.janosh.com

Iată ce mai spune Janosh: „Pot spune că mi-am găsit pasiunea și că îmi trăiesc adevărul, dar pasiunea nu este o destinație, este o cale. Unde mă îndrept? Care este scopul meu? Știu că nu fac acest lucru doar pentru că îmi place, ci pentru că și eu doresc să contribui la o lume mai bună. Intenția mea este de a împuternici oamenii, de a-i sprijini în timpul procesului lor pentru a-și dezvolta propriul nivel spiritual, de a-i inspira să se ocupe de propria lor viață și de a le oferi instrumente cu care să lucreze. Deschideți-vă pentru frecvențele de vindecare ale universului!”

Guilt – http://www.janosh.com

Se spune că dacă rezonezi cu ceva, atunci acel ceva este parte din tine. Nu știu dacă fac parte din familia galactică a arcturienilor, chiar dacă mereu mi s-a atras atenția că sunt de pe altă planetă și altfel decât cei din jurul meu. 🙂 De mic copil m-au fascinat stelele și-mi plăcea să mă întreb oare de unde vin, care este steaua mea, pentru că interior aveam convingerea că vin de pe o stea. 😉 După ce am mai crescut și am aflat de extratereștri, am crezut în existența lor  și că noi, umanii nu suntem singuri în acest vast univers. Și nici de capul nostru! 🙂

Recognition – http://www.janosh.com

Asemena lui Janosh, și cam tot în aceeași perioadă, 2003-2004, când viața mea se învârtea în cerc, am început să mă întreb: „Doamne, da’ eu oare pentru ce m-am născut?” Care este scopul vieții mele? Bun, m-am măritat, am doi copii, am serviciu, casă, mașină, dar doar pentru asta am venit aici pe pământ?” Și încet, au început să apară oameni în viața mea cu ajutorul cărora mi-am început călătoria interioară pe al cărei drum merg și astăzi.  De Janosh am aflat pe parcursul ei.

Turning point – http://www.janosh.com

Ca o pasionată a culorilor ce sunt, recunosc că aceste holograme/coduri/frecvențe mă atrag și simt o stare de bine și o reală plăcere de fiecare data când mă uit la ele.

Protection – http://www.janosh.com

Eu le știam altfel, puse pe un fond colorat, așa cum le-am prelucrat în imaginea reprezentativă și cum le-am expus printre rândurile articolului. Mai nou, am văzut că Janosh le-a modificat fondul, pe negru. Unele-mi plac așa, altele le prefer pe fondul inițial.

Calling – http://www.janosh.com

N-aș putea spune că am simțit sau am avut nu știu ce trăiri, că mi s-a activat nu știu ce potențial, privindu-le, în afara unor fiori și a unei „chemări din adâncuri”, de conectare cu Sine, cu centrul, asemenea mandalelor, ce corespund naturii microcosmice a psihicului, cum spunea Jung.

Gift – http://www.janosh.com

Nu meditez pe fiecare în parte, mă uit din când în când la ele și când simt „chemarea” uneia, zăbovesc mai mult asupra ei. Într-o zi, în timp ce mergeam pe stradă, mi-a apărut în fața ochilor minții holograma Joining. Interesant, nu?

Bucurați-vă și voi de frumusețea lor urmărind această prezentare cu hologramele pe fondul negru:

sau acest video, în care am combinat hologramele vechi cu cele noi, pe muzica celor de la Two Steps From Hell, cu piesa Victory!

Cu drag,

Delia

Lasă un comentariu