Gras, bolnav și aproape mort – un documentar ce merită văzut

Am văzut acest documentar acum cinci ani, în perioada când urmam cursurile Școlii „Sănătate 5 D” și mi-am amintit de el zilele astea. M-am gândit că poate ar fi de folos și altor persoane să-l urmărească (și nu doar pe acesta), astfel, am adăugat pe blog o nouă categorie în care voi posta documentare utile despre recuperarea și menținerea stării de sănătate (nu doar fizice, ci și mental-emoționale), documentare ce m-au ajutat și mă ajută pe drumul vindecării.

Australianul Joe Cross și-a propus să țină timp de șaizeci de zile post cu suc „verde și crud”  deoarece nu era doar supraponderal* („arăt de parcă am înghițit o oaie”), ci și bolnav (în ultimii nouă ani a luat pastile zi și noapte, doar ca să supraviețuiască).

A reușit oare să țină cele șaizeci de zile de post, să slăbească și după aceea să continue cu un stil de viață sănătos?

Urmăriți documentarul și veți afla!

Vizionare plăcută și cu folos!

* „Depozitele de grăsimi ale unor persoane arată cantitatea de toxine pe care sistemul acelor persoane nu a reușit să o elimine și a trebuit să o depună pentru a nu distruge organismul. Grăsimea tamponează acizii și se depune peste tot unde corpul găsește un loc de depozitare.” – Pur și simplu… vindecare, de dr. Sorina Soescu, Constanța, Leda, 2013, pg. 27, 46

Cu drag,

Delia

Lasă un comentariu